Presentació

Flipping the classroom a la secundària post-obligatòria. Una experiència al batxillerat (projecte TFI)

Aquest bloc pretén fer un seguiment de la investigació que es porta a terme per part d’en Toni Aguilar Vidal com a projecte final d’investigació del Màster en Educació i TIC (e-learning) de la UOC (curs 2013).

Les entrades que s’efectuaran aniran fonamentalment en dues línies: d’una banda com a quadern de bitàcola, és a dir, un seguiment de les activitats realitzades al voltant del projecte; i per l’altra, les reflexions al voltant del projecte i el seu paper com a investigador.

El propòsit de la investigació és modelitzar, identificar, valorar i mesurar els canvis metodològics i de rol del docent que suposa la incorporació de les TIC i el blended learning a l’aula, en el marc de l’etapa d’educació secundària post-obligatòria (batxillerat) de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró.

L’objecte d’estudi d’aquesta investigació serà el disseny de la programació de dues assignatures, amb la introducció de la metodologia flipping the classroom, per a la seva implementació en el curs 2013/14. Aquestes assignatures han estat realitzades fins el moment seguint una metodologia fonamentalment magistral.

Aquest disseny serà portat a terme per dos docents de l’Escola Pia Santa Anna com a projecte final de màster en educació i TIC (e-learning) en la seva especialitat de professionalització.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s