Flipped classroom

El flipping the classroom apareix a partir de molts factors i influències. Els professors Jonathan Bergman i Aarom Sams, de l’Institut Woodland Park a Colorado (EEUU) l’any 2007, descobreixen un software que permetia gravar les presentacions de power point i publicar-les a internet, pensant en els alumnes que no podien assistir a classe. Aquelles lliçons es van estendre ràpidament i el model es va anar donant a conèixer, ampliant-se i enriquint-se. El que en un inici servia per alumnes que no podien assistir a classe va acabant girant la pràctica habitual de les session,  permetent ser un motor de canvi metodològic respecte a les classes tradicionals.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s